Vandaag is ook een goede dag…

Nou, daar ga ik dan: mijn allereerste blogpost op Maartjes Moving Castle Blog. Ik heb de afgelopen jaren al vaak op het punt gestaan om met een blog te beginnen, maar als puntje dan bij paaltje kwam, dan kwam het er weer niet van. Want ja, schrijven kan ik wel, maar al die techniek…

Goed, alles valt natuurlijk te leren, dus de eerste tijd zal het een zoektocht zijn naar hoe ik het beste kan werken met WordPress. Dat betekend dat het er hier niet meteen helemaal naar mijn wens uit zal zien.

Maar, ik heb zin om een heleboel te gaan schrijven over allerlei onderwerpen waar mijn Bewegende Kasteel langs zal vliegen.

En zoals ik op de blog van Pamela Hodges las: “January first is not the only day to start something new. Today is a good day to!”

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

