Good Noodles van Unox

Qua eten heb ik best een paar vreemde favorieten. Eén van die favorieten zijn Good Noodles van Unox. Natuurlijk in de groente-smaak. Wat nog vreemder is, is dat ik deze noodles regelmatig eet bij mijn ontbijt. Ik vind het namelijk best wel lekker om ’s morgens iets warms te eten. Ik heb een sterke maag, geen probleem om daar ’s morgens van alles in te stoppen. En in China doen ze het vast ook…

Ik heb ook wel geprobeerd om normale dingen bij het ontbijt te eten. Muesli met yoghurt bijvoorbeeld. Maar ik vind yoghurt helemaal niet lekker, soja-yoghurt ging nog net, maar in mijn smaakbeleving is soja-yoghurt heel zoet en ik houd niet van zoet. En ook niet zo van zuivel, dus.

Ik eet ook wel gewoon brood bij mijn ontbijt hoor. Een paar boterhammen en dan als ontbijttoetje de noodles. Ik kan me daar zelfs op verheugen als ik ’s morgens op sta.

unoxmuts_0

Vroeger had je van die reclame die eindige met de slogan: “Noodles van Uno, heel goed  te vreten.” Hoewel ik dat een geweldige slogan vind, is het natuurlijk wel een ander merk. Ik ben heel erg merkvast, altijd die van Unox. Als er acties zijn van 2-halen-1-betalen, sla ik altijd mijn slag. En vandaag ontdekte ik dus een hele, grote berg noodles bij het Kruidvat en je begrijpt dat ik die meteen geplunderd heb, want het was 5 halen, 4 betalen en ze waren toch al goedkoper dan in de supermarkt.

Unox staat natuurlijk vooral bekend om de worsten, iets waar ik als vegetariër helemaal niets mee heb. Twee jaar lang werd er in het dorp waar ik woon een Nieuwjaarsduik georganiseerd op het ven waar wij kanoën. Dus heb ik twee jaar lang geholpen bij de duik en twee Nieuwjaarsdagen lang rondgelopen met een Unox-muts. Ik dacht dus als vegetariër ongewenst reclame te lopen voor knakworsten, tot iemand zei dat mijn geliefde noodles ook van Unox zijn. Dus het was niet erg, ik liep reclame voor mijn geliefde ontbijt.

Ik wil eindigen met onderstaande geweldige boodschap:

keep-calm-en-brei-een-unox-muts

En als je te lui bent om te breien/of geen talent hebt voor breien (zoals ik), dan mag je er eentje komen halen in het clubhuis van de Kanovereniging. We kregen namelijk iets te veel mutsen en raken ze aan de straatstenen nog niet kwijt.

Wat eet jij voor je ontbijt?

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Maar wat eet jij dan? en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Good Noodles van Unox

  1. Pingback: Maartjes Tweets Good Noodles van Unox https://t.co/mw382ATAiq http…

Geef een reactie

