“Bucketlist”

Deze bucketlist zwerft rond op Facebook. Hoewel die niet echt lijkt op mijn daadwerkelijke bucketlist, wil ik hem best invullen.

Getrouwd – Nee, zal ook niet zo snel gaan gebeuren.
Gescheiden – Nee, ook niet dus
Verliefd geweest  – Ja, vaak genoeg
Een blind date gehad – Nee
Gespijbeld – Ja, waarvan ik me het spijbelen met de sportdag nog het beste herinner
Iemand live zien bevallen – Nee, maar ik weet ook niet of ik dat wel zou willen
Iemand zien sterven – Is dat een doel in je leven??? Nee, geen mensen zien sterven. Wel dieren.
Binnen Europa op vakantie geweest – Ja
In een ambulance meegereden – Nee
Naar de VS geweest – Nee 
Naar Azië geweest – Nee
Naar Afrika geweest – Nee
Naar Zuid-Amerika geweest – Nee 
Het noorderlicht gezien – Nee, maar dat lijkt me wel heel mooi
Naar Disneyland Parijs/Orlando/LA geweest – Nee, zou ik nog wel willen
Naar Legoland geweest Nee, ben ik nu te oud voor
De Grand Canyon gezien – Nee
In een helikopter gevlogen – Nee
Een cruise gemaakt – Nee, dat is echt veel te duur
Ge-bungeejumped – Nee en dat durf ik ook niet
Naar Amsterdam geweest – Ja, kom ik vrijwel wekelijks
Naar Den Haag geweest – Ja, regelmatig
In een band gespeeld – Nee, heb ik ook geen talent voor
Karaoke gezongen – Ja, SingStar
Prank calls gedaan – Nee, ben niet zo telefonisch
Moeten huilen van het lachen – Ja
Een sneeuwvlokje opgevangen met je tong – Ja
Bevallen – Nee, lijkt ook niet echt leuk
Een huisdier gehad – Ja, een heleboel
Van een grote heuvel af gesleed – Ja, met een slee en met mijn freestyle-kano
Gaan skieen – Nee, wintersport is niet mijn ding
Op een jetski gezeten – Nee
Op een motor gereden (achterop gezeten) – Nee
In een bus en een trein gereisd – Ja, heel vaak
Uit een vliegtuig gesprongen – Nee, nog nooit gevlogen
Op een kameel gereden – Nee
Op een ezel gereden – Nee, wel met een ezel gewandeld
Een slang vastgehouden – Nee, ik haat slangen
Op TV geweest – Ja, toen ik 12 was in een heel vage show
In de krant gestaan – Ja, meerdere keren, vooral vaak met de kanovereniging
In het ziekenhuis moeten blijven – Ja, een dag ofzo toen ik ben geboren
Bloed gedoneerd – Nee
Een piercing gehad – Nee, zelfs geen oorbellen
Een tattoo gehad – Nee, wil ik ook niet
Sneller dan 130 km/u gereden – Ja, met de trein…
Gaan duiken – Ja, maar dat was wel 2x in het zwembad
Gaan snorkelen – Nee
In je eentje gewoond – Ja
Achter in een politieauto gezeten – Ja, toen we met de basisschool naar het politiebureau op excursie gingen.
Een snelheidsboete gehad – Nee, alleen een foutparkeerboete
Iets gebroken – Nee, wel gekneusd
Hechtingen gehad – Nee
Alleen gereisd – Nee, geen vakantie met overnachtingen. Wel regelmatig alleen een dag op pad.

Ik zal binnenkort eens mijn echte bucketlist online plaatsen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op “Bucketlist”

  1. Pingback: Maartjes Tweets “Bucketlist” https://t.co/dIvvw5eVxA https://t.co/…

Geef een reactie

