Meatless Monday: GoodBite

logo_goodbite

GoodBite is een merk van vleesvervangers, dat ik eigenlijk nog niet zo lang ken. Waarschijnlijk komt dat, omdat het verkocht wordt bij de Jumbo en die zit er helaas geen in mijn woonplaats. Ze hebben het ook bij Deen, maar dat is een supermarkt die in mijn woonomgeving helemaal niet zit, dus daar kom ik al helemaal nooit. In de plaats waar ik werk zit wel een Jumbo en daar ga ik soms wel eens boodschappen doen. Maar op de productposter die ik hier nu voor me heb liggen, staan maar liefst 25 GoodBite-producten aangeprezen en ik denk dat er hoogstens 10 verkrijgbaar zijn bij de genoemde Jumbo.

Vooralsnog ben ik te spreken over de bonenburger en de notenburger. Stevige burgers, vallen niet uit elkaar als je ze bakt en ja, ze hebben inderdaad een goodbite.

Maar ik zou de linzenburger, de zadenburger en de notenballetjes ook wel eens willen proeven. Je raadt al dat ze die dus niet hebben bij “mijn” Jumbo.

Wat GoodBite over zichzelf schrijft op hun website:

GoodBite is een Nederlands merk vleesvervangers. De producten zijn onder andere samengesteld uit eiwitten die afkomstig zijn van soja, tarwe en erwten. Sinds 2002 zijn de GoodBite Vleesvervangers verkrijgbaar in Nederlandse en Belgische supermarkten. Het bedrijf achter het merk GoodBite is het Noord-Brabantse familiebedrijf Schouten Europe B.V.

Het is dus zelfs een bedrijf uit mijn eigen provincie Noord-Brabant! Dat maakt het nog leuker. Toch maar eens naar een grotere Jumbo gaan, op zoek naar meer producten van GoodBite.

De afbeeldingen bij deze blog komen van de website van GoodBite.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

