Weekly Highlights #4

Ik ga beginnen met een nieuwe rubriek. Die gaat Weekly Highlights heten en daarin ga ik wat vertellen over wat ik in de week daarvoor heb uitgespookt. Het schijnt dat mensen dat graag lezen op blogs, dus ik ben benieuwd of mijn leven zo ontzettend interessant is.

Het is een experiment en ik ga jullie niet verslag doen van elke seconde van mijn leven. Het kan zijn dat ik deze rubriek over een paar weken weer ophef of dat hij niet iedere week verschijnt.

We zullen zien.

Week 4 – januari 2017

  • Ik zat ontzettend veel in de trein deze week. Maar liefst 3 dagen reisde ik naar Amsterdam of nog verder
  • Vooral de terugreis van Haarlem naar Oisterwijk was een ware treinsafari, die bijna 4,5 uur duurde
  • Kwam het schoolrooster voor blok 3 en blok 4 EINDELIJK online!
  • Maakte ik mijn eerste tentamen van dit schooljaar, want tot nu toe had ik alleen portfolio’s. Mijn laatste tentamen was dan ook al dik een half jaar geleden
  • Moest ik stiekem lachen om de “nieuwe” VT-Wonen kantine van school.
  • Besloot mijn cavia Fabin de politiek in te gaan ;>)
  • Weekte ik mijn PostNL muts los van mijn hoofd en bracht voor het eerst dit jaar post rond zonder dit ding
  • Was het toch nog best koud, ik bedoel -5 graden op vrijdagochtend omstreeks 6.30 uur op het station….brr
  • Gooide de koehandel-aflevering van Wie is de Mol? al mijn theorieën over de Mol in de war. Ik zat op Diederik, maar nu weet ik het niet meer.
  • Ging ik onderuit (vanwege restjes ijs) op de enge, schuine oprit in mijn postwijk en dat vonden mijn knie en enkel niet zo leuk. Gelukkig kon ik nog wel lopen en dacht dus dat het wel mee viel.
  • Maakte ik een geocachingwandeling van 15 kilometer rondom Weesp. Halverwege bleek dat toch niet zo’n goed idee te zijn met die knie. Maar ja, er zijn geen bushaltes in de klei van het Aetsveld, dus dat was strompelen aan het einde.
  • Liep ik door een Monopoly-straat: de Barteljorisstraat in Haarlem.
  • Bezocht ik het oudste museum van Nederland: Teylers Museum in Haarlem

dsc07146

  • Deed ik een multi-, earth- en webcamcache, dus dat is een leuke score voor deze week.
  • De webcamcache met veel dank aan mijn oudste broertje: Ik in de gele cirkel.

img-20170129-wa0003_ink_li2

Alle foto’s bij deze blog zijn door mijzelf gemaakt. Behalve de webcamfoto, die maakte mijn broertje met de Haarlem Webcam op de Grote Markt.

Dit bericht werd geplaatst in Weekly Highlights en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

