Weekly Highlights #5

Ik ga beginnen met een nieuwe rubriek. Die gaat Weekly Highlights heten en daarin ga ik wat vertellen over wat ik in de week daarvoor heb uitgespookt. Het schijnt dat mensen dat graag lezen op blogs, dus ik ben benieuwd of mijn leven zo ontzettend interessant is.

Het is een experiment en ik ga jullie niet verslag doen van elke seconde van mijn leven. Het kan zijn dat ik deze rubriek over een paar weken weer ophef of dat hij niet iedere week verschijnt.

We zullen zien.

Week 5 – februari 2017

  • Heb ik het tentamen van vorige week gehaald. Yippie! Dat betekend vier studiepunten erbij en alle algemene vakken zijn nu afgerond.
  • Was de temperatuur iets gestegen, maar we kunnen nog niet bepaald praten over lente.
  • Vond ik die urenlange regenbui van zaterdag ook niet zo’n groot succes, want het is onmogelijk om dan al mijn post droog te houden.
  • Om over de zaterdagse AH-bonusfolders niet te spreken.
  • Weet ik nog steeds niet zeker Wie de Mol is…maar hooikoorts-Diederik blijft toch wel erg verdacht. Hoewel hij dat spel met die posters dan weer perfect deed.
  • Zorgde ik voor de katten van mijn vriendinnen: Jip en Milo , omdat zij een weekendje weg gingen
  • Op Jip heb ik al eens eerder gepast, toen was hij nog een kitten en vroeg ik me af of ik een Crazy Cat Lady zou worden.
  • Jip is nu uitgegroeid tot een panter en heeft dus een vriendje gekregen: Milo the Redcat.
  • Helaas kan ik momenteel geen kat hebben als huisdier. Wel is kattenspeelgoed echt geweldig! Jip en Milo hebben een knikkerbaan met lichtgevende knikkers!
  • Mijn eigen cavia’s zijn ook leuk hoor…ik vond een kortingsbon en scoorde spullen voor hen met 15% korting (maar ja, ze zijn niet lenig genoeg voor zo’n knikkerbaan ;>)
  • Had ik de eerste les van de Cursus Oud Schrift bij het Regionaal Archief Tilburg. Was interessant.
  • Was ik vrij van school omdat er hertentamens waren en ik die niet had.
  • Ging ik naar een concert van Rapalje – het was pas twee maanden geleden dat ik ze had gezien, dus het werd weer eens tijd ;>)     (nee, dat was toeval)
  • Miste ik daardoor (voor het eerst in 20 jaar!) de jaarvergadering van de kanovereniging. Slecht, slecht.
  • Bezocht ik het Muiderslot, iets wat al een hele tijd op mijn verlanglijstje stond en wat erg naar boven kwam door de GeoTour-uitdaging (een geocaching-dingetje)
  • Mijn museumjaarkaart heb ik er al zeker 5x uit :>), beste verjaardagscadeau ever

dsc07246

Het Muiderslot in de middagzon. Foto van mezelf. Ik maakte er heel erg veel, maar dit is toch wel de mooiste.

Dit bericht werd geplaatst in Weekly Highlights en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

