Weekly Hightlights #6

Week 6 – februari 2017

  • Helaas kwam de kou weer terug deze week
  • En hij bracht de regen mee, dus hulde ik mezelf maar weer eens in mijn prachtige regenpak (oranje met blauw en 10x het logo van PostNL)
  • Het is wel relatief waterproof, dat dan weer wel
  • Gelukkig viel het sneeuwgehalte in Noord-Brabant wel mee
  • In Amsterdam was het veel kouder, daar sneeuwde het toen ik aan kwam
  • Ik heb weer een klas! De grootste groep waar ik ooit college mee heb gehad zelfs.
  • Blok 3 is begonnen en ik heb les met deeltijders (waaronder ikzelf dus), studenten die dit als minor doen en contractstudenten. Gevarieerde club dus.
  • Medestudent en ik hebben nog steeds een eigen klasnummer.
  • Ook in Den Haag lag een dik pak sneeuw
  • Dus pakte ik de metro naar het Museon (zou ook behoorlijk ver lopen zijn geweest)
  • Ik zal die museumjaarkaart uitbuiten
  • En die Weekend Vrij ook
  • De optische illussies waren leuk
  • De rest van het museum ook
  • En ik vond ook nog een cache (niet in het museum hoor)
  • En een bijzondere paddestoel (wel in het museum)
  • Verder vond ik het jammer dat er niemand uit ging bij Wie is de Mol? Maar ik blijf toch lekker in mijn Diederik-tunnel zitten
  • Bezocht ik de bibliotheek weer eens
  • En vond ik een nieuw smeersel bij de Ekoplaza: tomaat/olijf, nou die is goedgekeurd, potje is alweer bijna leeg

 

Foto’s gemaakt door mijzelf in het Museon in Den Haag

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Weekly Highlights en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

