De dag van de liefde

Vandaag is het Valentijnsdag. De dag waarop ik elf jaar (!) geleden mijn rijbewijs haalde: in 1x na een miljoen rijlessen. Er ging natuurlijk een grapje rond, dat ik de examinator een valentijnskaart had gestuurd en dat hij mij daarom liet slagen…

Natuurlijk is Valentijnsdag een stom commercieel feestje, maar toch leek het me wel grappig om juist op deze dag een stukje te schrijven over dat 101ste doel van mijn Day Zero Project: een serieuze date. Want of ik het daadwerkelijk serieus genoeg ga nemen om dat doel te vervullen, is nog maar de vraag.

Waaraan moet mijn ideale date allemaal voldoen?

geenoudeman

Leeftijd: Semi-bn’er Meneer Kaktus gaat wel (of niet) trouwen met een 40 jaar (!) jongere vrouw. Nou, zo’n leeftijdsverschil lijkt mij niet verstandig. Zelf ben ik geboren in 1986, dus ik zoek een man die ook in de jaren ’80 ter wereld is gekomen.

nietrokenNiet-rokend: Ik heb echt vreselijk de pest aan roken. Het stinkt, het is vies, smerig, enz. Gore stinkstokken. Een date met een rokende man is echt een no-go.

gouden-ketting-xl

Gouden kettingen, piercings, enz: Bovenstaande afbeelding komt van een carnavalswinkel en is dus nogal overdreven, maar ik vind mannen die zo’n (gouden) schakeltjesketting dragen dus echt verschrikkelijk. In dezelfde categorie vallen alle soorten piercings: vind ik ook spuuglelijk.

geentattoos

Overmatige tattoos: Een kleine tattoo kan nog wel mooi zijn, maar mannen die hun hele lichaam vol tattoos hebben: lelijk. Tekenen doe je op papier, niet op je lijf. Punt.

geenjoggingbroek

Joggingbroeken/trainingsbroeken: Ok, ik volg zelf absoluut niet de laatste mode. De kledingstijl van een man, zal me dan ook matig boeien. Maar toch is er een kledingstuk wat ik afschuwelijk vind bij mannen: de jogging- of trainingsbroek. Dat je die aantrekt tijdens het sporten of tijdens een luie avond op de bank, ok. Maar als dat je vaste kledingstijl is, dan ren ik echt heel hard weg.

Wat vind ik dan wel leuk?

huggingcarrots

Vegetariër: Zoals bekend ben ik vegetariër. Het lijkt me dus het handigste als een date ook vegetariër, veganist of op z’n minst flexitariër is. Ik verwacht niet dat het erg gaat klikken met een fervent vleeseter.

Actief: Ik houd wel van actieve dingen, zoals geocaching, wandelen, kanoën. Dus het zou leuk zijn als een date ook actief is. Mogen natuurlijk wel andere actieve hobbies zijn, dan deze drie.

Wat je verder nog over mij moet weten:

  • Ik heb kort haar. Dat vinden veel mannen verschrikkelijk, dus houd er rekening mee, want ik ben niet van plan om het ooit lang te laten groeien.
  • Ik ben maar 1.70 meter lang. Dat is niet zo groot dus.

Mochten er mannen bestaan die aan de lange, bovenstaande eisenlijst voldoen (en voldoe ik ook aan hun eisen), dan wil ik ze graag ontmoeten ;>)

Alle afbeeldingen in deze blog komen van internet.

 

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Day Zero Project, Persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

