Weekly Highlights #8

Week 8 – februari 2017

  • Ik verzorgde de nieuwe, kleinere schildpadden van mijn oom en tante, met de welluidende namen 36 en 37.
  • 37 houdt een soort van winterslaap
  • Maar 36 is wel heel erg stoer.
  • Toch vond ik hun grotere voorgangers, Mr. de Rooy en Mr. de Bruin leuker, die waren een stuk actiever (maar vanwege de grootte van het verblijf, zijn de grote schildpadden terug naar de kweker (fokker? hoe heet dat bij schildpadden?) en geruild voor een kleinere schildpaddensoort).
  • Dus fietste ik deze week diverse keren naar Moergestel
  • De schildpadden wonen in Moergestel en daar is een Jumbo!
  • Die Jumbo is net verbouwd, dus ik ging er eens een kijkje nemen
  • Goed vegetarisch assortiment!
  • Zoals de broccoliburger
  • En de 4-kleuren pasta gemelli van de Thuis uit Eten-lijn, viel ook erg in de smaak
  • Dus ik wil heel graag een Jumbo in Oisterwijk
  • Ik maakte ook nog een milde curry met zoete aardappel en paprika
  • Verder heb ik ook een Kamergotchi. Ik heb Mark en het is best wel een zeurkous.
  • En nee, ik stem niet op zijn partij ;>) (dat heb ik natuurlijk niet aan Mark verteld)
  • Vogelde ik eindelijk eens uit hoe dat moest met die widgets op WordPress en het resultaat zie je hier rechts:
  • Vervloekte ik wederom alles wat met filmpjes maken te maken heeft: ik heb er echt helemaal niets mee
  • Was ik vrij van school omdat het noorden des lands voorjaarsreces heeft. In Brabant is dat pas komende week, vanwege carnaval
  • De komende dagen woon ik dus in Döllekesgat
  • Ik was zaterdag als postbode verkleed tijdens de optocht in Knollevretersgat (grapje, ik moest gewoon werken)
  • Ben ook niet zo’n carnavalsvierder: vreselijke muziek en vies slootwaterbier

Tot volgende week!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

