Weekly Highlights #10

Week 10 – maart 2017

  • Het weer ging behoorlijk op en neer
  • Woensdag regende het non-stop en was mijn postronde dus zeiknat
  • Zaterdag was het dan weer heerlijk post bezorgen
  • Zondag was het geweldig lente-weer en dat vierden we met 32 caches in een wandeltrail
  • Ik klom zelfs in een boom
  • Lente betekent ook hooikoorts, maar ja dan moet je ook niet gaan wandelen in een gebied vol grassen…(eigen schuld, dikke bult?)
  • Dat gebied was Gorp en Roovert, op de grens van Nederland en België, vlakbij Hilvarenbeek
  • Toen ik in Hilvarenbeek woonde, ging hier vaak fietsen, dus ik herkende wel wat punten
  • Ik heb het geocachen nu weer helemaal te pakken en heb een heleboel tochten op het oog
  • Reed ik auto (dat doe ik niet zo vaak he, dus dat is een hoogtepunt ;>)
  • Bleek MaartjeMaartje beter dan TomTom
  • Deze week hadden we les in het Stadsarchief Amsterdam
  • En haalde ik een voldoende voor Onderzoek in Archieven: dat is vijf studiepunten erbij. Ik zit nu op 1/4 deel van de punten voor leerjaar 2. En door dus.
  • Bleek ik te oud voor een ideale vacature. Stevig balen.
  • De ontmaskering van de Mol: Thomas! Dus ik had gelijk, als enige in een kijkerskring vol mensen die Jochem verdachten. Maar goed, ik zat heel lang op Diederik, net als de kandidaten
  • Avondwandeling alike

Ik wens jullie een fijne week! Tot de volgende keer!

Dit bericht werd geplaatst in #geocaching, Persoonlijk, Weekly Highlights en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

