Weekly Highlights #11

Week 11 – maart 2017

  • Weinig foto’s deze week
  • Ik werd zomaar ineens ziek, ergens tussen Berkel-Enschot en Tilburg in en dat betekende dagen vol snot en koorts, maar ik had geen tijd om in bed te liggen
  • Natuurlijk ging ik stemmen en daarmee haalde ik zelfs de krant
  • Ik stemde dus in de Kerkhovense Molen, overigens voor mij niet “opmerkelijk”, want je kunt hier al jarenlang stemmen
  • Stemmen in het Regionaal Archief Tilburg leek me ook wel leuk, maar ik woon natuurlijk in een andere gemeente. Mijn jongste broertje woont wel in deze buurt en mocht hier wel gaan stemmen.
  • Ik mocht die dag wel naar het RAT voor les 4 van mijn cursus Oud Schrift, die ik al snotterend door kwam
  • Er komt een interessant vrijwilligers project aan bij het RAT, helaas moet ik echt werken tijdens de informatiebijeenkomst, dus even op een andere manier daaraan zien te komen
  • Werken op zaterdag is niet handig voor social things, maar ik zal er voorlopig toch nog aan moeten geloven, want het is wel de dag waarop ik de meeste uren kan draaien
  • Deze week mis ik dus een kanotocht, volgende week die informatiebijeenkomst
  • Deze week met een extra wijk erbij, dus heerlijk met regenpak door de regen, vloekend op de werk-app, die een functie mist, die toch best handig zou zijn (had ik toch dat app-vak moeten doen op school – evil smiley)
  • Ik ging met Anke (en heel veel zakdoekjes) naar de musical Into the Woods
  • We hadden deze week weer les in het Stadsarchief Amsterdam en ook die dag kwam ik al snotterend door
  • Wel met oude documenten met oud schrift, dat ik ondertussen best leesbaar vind
  • Ik verkocht een boek en de koper bleek in Amsterdam te wonen, dus ben ik het boek zelf gaan bezorgen, bespaart me weer verzendkosten
  • Ook vond ik nog twee Amsterdamse caches
  • Probeerde ik een gerecht met bulgur uit, wat best goed smaakte, dus dat gaat nog herhaald worden binnenkort
  • Er kwam weer eens een kooktip van mij online
  • Zondag deed ik heel weinig, want nu had ik eindelijk tijd om ziek te zijn

Een fijne week! Tot de volgende keer!

Dit bericht werd geplaatst in Weekly Highlights en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

