Rokjesdag

“Rokjesdag is de dag waarop een groot deel van de Nederlandse vrouwen voor het eerst in het jaar zomerse kleding zoals een korte rok zou dragen (op blote benen – geen panty’s en dergelijke), doorgaans midden april.”

Hieruit kunnen we de volgende conclusies trekken:

  1. Ik behoor tot het kleine deel van de Nederlandse vrouwen dat vandaag geen rok droeg
  2. Eigenlijk heb ik helemaal niemand in rok gezien
  3. Ik heb wel behoorlijk wat tijd buiten op straat rond gebracht
  4. Ok, Berkel-Enschot is natuurlijk niet the-place-to-be
  5. Post bezorgen in een rok lijkt me ook niet zo praktisch
  6. Het is ook nog geen half april, maar eind maart
  7. Vanmorgen was het helemaal niet zo warm, vanmiddag wel
  8. Ik ben helemaal niet in het bezit van een rok
  9. Want ik wil nog niet eens dood gevonden worden in een rok
  10. En al helemaal niet in een korte
  11. Rokken staan mij niet
  12. Eerlijk gezegd vind ik rokken maar bij weinig vrouwen echt leuk staan…
  13. Ik vind de rok een vreselijk kledingstuk en al helemaal als die kort is
  14. De laatste keer dat ik een rok aangehad heb was in groep 7, toen we “Het spijt me” speelden bij de weekviering en ik Caroline Tensen was…
  15. Nee, daar heb ik geen foto van
  16. En als ik daar een foto van had, mochten jullie die niet zien

rokjesdag

Wat ik vandaag dan wel droeg?

Een spijkerbroek en mijn “postpyjama” (zo noem ik mijn postshirt, dat sterke gelijkenissen toont met een pyjama).

 

postnlshirt

Postpyjama

 

Wat droeg jij vandaag?

Afbeeldingen van internet. Nee, ik ben dat niet zelf in die postpyjama.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

