Weekly Highlights: The End…

Aan het begin van dit jaar begon ik met Weekly Highlights, een wekelijks verslag op zondagavond over wat ik in de week daarvoor allemaal had uitgespookt. Na 11 weken had ik er eigenlijk geen zin meer in. Waarom niet meer? Eigenlijk vind ik het niet nodig om elke seconde van mijn leven te delen op deze blog. Jullie hoeven niet alles van mij te weten. Om die reden verschijnen er ook niet zo vaak foto’s waar ik zelf op sta online. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er iemand is die het interessant vind om te lezen wat ik van dag tot dag toe.

Als ik wel een activiteit doe waar ik verslag van wil doen, dan verschijnt dat vanzelf wel op mijn blog. Of ik deel het op Facebook, twitter of instagram, zie de linkjes aan de zijkant. Eigenlijk is dat weekverslag daarmee overbodig. Het handjevol mensen dat mijn blog leest, kent mij al goed genoeg. Voor hen hoef ik geen verslag over mijn leven te schrijven.

Ik voelde me al een paar weken niet meer prettig bij de Weekly Highlights. Het werd een vervelende verplichting. Dus daarom ga ik er mee stoppen. Ik denk nog wel na over een nieuwe categorie blogs, die minder persoonlijk is. Iemand nog een gouden tip? Dan hoor ik het graag.

Als troost een plaatje dat helemaal niets met Weekly Highlights heeft te maken, maar dat ik wel grappig vind en dat zeker bij mij past.

dragonboat

Dit bericht werd geplaatst in Weekly Highlights en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

